marți, 12 februarie 2013

In curand albumul "Time is on my side - Raluka"..

     Dragi prieteni, cum...nu ati fost obisnuiti, va tin la curent cu ultimele noutati !
     O noutate ar fi ca, dupa ani de munca si satisfactii (de ce nu), am hotarat si am reusit sa strang cele mai frumoase piese intr-un album caruia i-am dat numele piesei pe care am prezentat-o la Eurovision anul trecut, "Time is on my side" (ce frumos si optimist suna - "timpul e de partea mea").
    Albumul este in pregatire pentru a fi editata de Italian Way Music din Milano si va contine 11 melodii cantate in limba romana, engleza si italiana.

  Ahh ! Era sa uit ! Maine la TVR, este prima preselectie pentru Eurovision 2013. Voi fi acolo !
  Va doresc o zi buna si sa  ...citim numai de bine !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu